hirdetés
hirdetés

Testvérlapunk, a Kreatív interjúja a Coca-Cola két globális vezetőjével.

Elkészült a tavalyi év beszámolója.

Ezzel akarnak robbantani a Super Bowl-on.

Az aszú, a furmint, a kékfrankos, a bikavér és a villányi franc lesznek a kampány zászlóshajói.

A hallgatók tervei versengenek majd.

hirdetés

Rovat további hírei

Jelentős veszteséget okoznak a hirdetőknek a szellemitulajdon-jogokat sértő tartalmat kínáló weblapokon megjelenő hirdetések. 

A cég képviseli a lánc eladáshelyi kommunikációját. 

Testvérlapunk, a Kreatív munkatársa Párizsban hallgatta a Cola fejeseit arról, miért váltanak márkastratégiát.

Most az Aldi megpróbálja. 

Amiben kifejti, hogy életében nem ivott még tejet.

Az összes márkát az ügynökség kommunikálja.

2016-01-12 17:12:00

Akik hazakísérik éjjel a hölgyeket.

2016-01-12 16:09:00

Ez lett a Torkos csütörtök új logója.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!