hirdetés

Testvérlapunk, a Kreatív interjúja a Coca-Cola két globális vezetőjével.

Megnéztük, miért nem hagyható ki a print egy cég marketingkommunikációjából. (x)

A Hegy a Sodastreamet népszerűsíti.

Szeletes csokoládé, tejalapú desszert és a fogkrém. 

A márka ügynökséget is váltott április 1-jén.

hirdetés

Rovat további hírei

A magyar élelmiszerek ismertetése és tengerentúli népszerűsítése volt az agrárminiszter célja.

A MOB szakmai együttműködésével utánpótlás-sportolóknak indít programot a Szentkirályi ásványvíz gyártója.

És egy nap alatt akár 99 új reklámot is bemutatnak.

Három részes reklámsorozat vezeti be a kisdobozos Pepsi Minit az indiai piacra. Magyar szakember is dolgozott rajta.

A kereskedelmi és a szabadidőszektor volt a leggyakoribb hirdető a kategóriában.

Az első 48 óra alatt 33 ezer reakciót kapott.

hirdetés

2016-04-06 12:54:00

Az ok: puha kekszet promotálnak.

2016-04-05 17:00:00

A kórus váratlan előadásaival lepte meg az európaiakat.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!