hirdetés
hirdetés

100 milliós értékhatár, 5 százalékos reklám-közzétételi adókötelezettség. Vita is volt, érdemes elolvasni.

A munkákat június 8-án bírálja el a zsűri.

A dizájnt az Artvertising tervezte.

Az Activia óriási virágszőnyeget készít.

Ezt állapította meg egy, az Európai Bizottság kezdeményezésére tíz éve alakult testület.

hirdetés

Rovat további hírei

Korántsem csupán a reklámokhoz kapcsolható a fogalom.

A reklámadó miatt akár 2 milliárd forintot is fizetniük kell majd az élelmiszerláncoknak.

A mexikói Anónimo reklámügynökségé az ötlet.

Az adómentesség új, csökkentett határa komoly feszültségeket idézhet elő.

Az az üzenet, hogy náluk mindent megtalálni.

Az ügynökség kapta az év alkotásáért és az év ügynökségéért járó fődíjat is. 

hirdetés

2015-05-08 09:30:00

Business Superbrands elismerésben részesült a szervezet.

2015-05-07 15:00:00

A GVH szerint a cég nem szembesítette objektívan mosószerét a vetélytárs termékkel.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés