hirdetés
hirdetés

Testvérlapunk, a Kreatív interjúja a Coca-Cola két globális vezetőjével.

Céljuk, hogy becsalogassák a médiásokat.

A hirdetőknek szakemberek segítenek megismerni az új hirdetői felületet érintő szabályozást.

270 millió dollár értékben hamisított szerződéseket.

A Pannontej két márkáját népszerűsíti.

hirdetés

Rovat további hírei

A víz képlete egyben a kétgólos végeredmény.

A témáról szervezett konferencián a „better regulation” legjobb példájáról Fazekas Ildikó tartott előadást.

Legalábbis ezek a hirdetések érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt.

Pedig a korábbiak sem voltak kevésbé szürreálisak.

Az adomány értéke 10 ezer dollár volt. 

A zsűrizés június 9-én zajlik.

2016-05-31 12:50:00

A tájékoztató nemzetközi példákkal segítheti a hirdetőket.

2016-05-25 15:51:00

1 millió forint értékű kéztörlőt és orvosi papírlepedőt kapott a Tűzoltó Utcai Gyermekklinika.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!