hirdetés
2014. április. 24., csütörtök - György.
hirdetés

Az elmúlt két évtizedben 10 millióról 3 millióra esett vissza a hazai sertésállomány, ami többek között a fogyasztási szokások változása és egyfajta bizalomvesztésnek is betudható. Ezt a bizalmat szeretné visszaállítani a Vidékfejlesztési Minisztérium kezdeményezésére létrehozott és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) által működtetett védjegy.

Magyarok jelentkezését is várja a Syngenta.

Évezredeken átívelő vonzalom egy fiú és egy lány között. Remek és ízléses reklám!

A Gyermelyi Vállalatcsoport az elmúlt két évtizedben jelentős értékben támogatta a Magyar Máltai Szeretetszolgálat tevékenységét. 

Az új koncepció legalább két évig fut. 

hirdetés

Rovat további hírei

A világ legnevesebb designversenyének győztesei között a chocoMe.

Már Magyarországon is kapható az Orangina nevű természetes, enyhén szénsavas, narancs gyümölcsital.

Az új reklámfilm bemutatóján buszoztunk együtt.

A Somersby Blackberry a negyedik a vállalat ciderkínálatában.

A Nestea egynapos kampánya a Pop Up Park.

Facial Coding: már Magyarországon is elérhető az új neuromarketing módszer.

2014-04-15 17:05:00

Az áruházlánc üzleteiben tojásválasztásnál a kedvező ár mellett sokan keresik a mélyalmos, XL-es és extra sárga tojást is.

2014-04-15 14:00:00

A sörmárka termékpalettájának felületén ezentúl még nagyobb hangsúllyal szerepelnek majd a „Leghűségesebb Város” jelképei.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés