hirdetés
2014. április. 19., szombat - Emma.
hirdetés

Az emigrációval is sokan foglalkoztak - derült ki a plakátverseny eredményhirdetésén. 

A világ legnevesebb designversenyének győztesei között a chocoMe.

Már Magyarországon is kapható az Orangina nevű természetes, enyhén szénsavas, narancs gyümölcsital.

Az új reklámfilm bemutatóján buszoztunk együtt.

A Somersby Blackberry a negyedik a vállalat ciderkínálatában.

hirdetés

Rovat további hírei

A Nestea egynapos kampánya a Pop Up Park.

Facial Coding: már Magyarországon is elérhető az új neuromarketing módszer.

Az áruházlánc üzleteiben tojásválasztásnál a kedvező ár mellett sokan keresik a mélyalmos, XL-es és extra sárga tojást is.

A sörmárka termékpalettájának felületén ezentúl még nagyobb hangsúllyal szerepelnek majd a „Leghűségesebb Város” jelképei.

Az üzletlánc a nyitás alkalmából 3 napig színes gyermekprogramokkal is kedveskedik a vásárlóknak.

A Vs.hu szerint a Nemzeti Kreatív Intézet változtatni fog logóján, ami a Kreatív Online-éra hasonlít.

2014-04-11 12:30:00

Szőrös favágóhoz hasonlítják a nem epiláló nőket.

2014-04-10 08:28:00

Tavalyhoz képest közel 20 százalékkal több tavaszi szezonális édességet gyártottak Diósgyőrben.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés