hirdetés

Testvérlapunk, a Kreatív interjúja a Coca-Cola két globális vezetőjével.

A brazil Colgate kampányában egy szomjas kisgyerek néz rád a mosdókagylóból.

A márka a digitális kapcsolatok analóg megerősítését promotálja nyári kezdeményezésben.

Naponta átlagosan 21 500 reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált adókon.

Több mint 30 országban fog futni a szpot.

hirdetés

Rovat további hírei

Az ellenőrzések eredménye 13%-os kifogásolási arányt mutatott.

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

Megnéztük, miért nem hagyható ki a print egy cég marketingkommunikációjából. (x)

A Hegy a Sodastreamet népszerűsíti.

Szeletes csokoládé, tejalapú desszert és a fogkrém. 

A márka ügynökséget is váltott április 1-jén.

2016-04-13 13:02:00

A magyar élelmiszerek ismertetése és tengerentúli népszerűsítése volt az agrárminiszter célja.

2016-04-12 17:56:00

A MOB szakmai együttműködésével utánpótlás-sportolóknak indít programot a Szentkirályi ásványvíz gyártója.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!