hirdetés
hirdetés

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

A télapói lét nehézségeire fókuszál az önmagát fanyar humorúnak aposztrofáló kampány.

A Trinity Communications lett a befutó.

A szülők megtanulhatják, milyen reklámetikai szabályok védik a gyerekeket.

hirdetés

Rovat további hírei

Új kampány és ügynökség több év kihagyás után.

Az etikus és felelős kommunikáció közös céljuk.

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

Kinevezték az új marketing igazgatót.

A vállalatok többek között így fejezik ki elkötelezettségüket az etikus kommunikáció mellett.

Lucas Boudet jelentős nemzetközi tapasztalat birtokában veszi át Oliver Gray-től a stafétabotot.

hirdetés

2016-10-11 08:00:00

Az összes jelenlegi plakátot le kellene szerelni egy nyilvánosságra került tervezet szerint.

2016-10-05 14:52:00

Döntsék el önök!

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!