hirdetés
2014. augusztus. 01., péntek - Boglárka.
hirdetés

Offenzívában a Pepsi

Nagy offenzívába kezdett a Pepsi: az első negyedévben 25 százalékkal többet költött reklámra, mint egy évvel korábban.

A marketing-kampány része annak a nagy átalakítási programnak, amely egyébként jelentős költségcsökkentéssel és leépítéssel is jár: 8.700 munkahely szűnik meg, ez a társaságnál dolgozók mintegy 3 százaléka.

Miközben a Coca-Cola hat százalékkal növelte bevételeit az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, a Pepsi csak 4 százalékkal, 12,4 milliárd dollárra, elsősorban az áremeléseknek köszönhetően.

Az adózott eredmény 1,13 milliárd dollár, részvényarányosan 71 cent volt, tavaly január-március között 1,14 milliárd, 71 cent.

Ugyanebben az időszakban a Coca-Cola Enterprises 109 millió dollár, egy részvényre vetítve 35 cent adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 106 milliót, 31 centet követően. Az értékesítési árbevétel 1,3 százalékkal 1,87 milliárd dollárra nőtt.

(forrás: metropol.hu, MTI )
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél