hirdetés
2014. április. 18., péntek - Andrea, Ilma.


 

mti jogtiszta hirek

 

 

 

 

 

 

hirposta.hu 

 

 

 

 

 

mimi_banner

 

hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.

A szójáról régóta hallunk, sokszor és sokfélét. Az egészségtudatos fogyasztók között vannak, akik rajonganak érte, és vannak olyanok is, akik elutasítják a belőle készült termékeket.

Szepesi György emlékén, Virtay Tamáson és Knézy Jenőn felnőve egészen szürreális élmény egy magyarnak az amerikai tévén követni az olimpiát. Itt nincs drukkolás, nincs örömében zokogó szakkommentátor vagy a versenyt extázisban követő, a mi fiainkkal-lányainkkal együtt lélegző riporter. Egyáltalán: nincs olyan, hogy mi, senki nem beszél többes szám első személyben, szigorúan Team USA-t mondanak, és hűvös, távolságtartó profizmussal örülnek, ha nyernek.