hirdetés
hirdetés
2014. április. 24., csütörtök - György.
hirdetés

Nagy kampányt indított a Gyermelyi

Interaktív nyomozós nyereményjátékkal, a céget és történetét bemutató eBook-kal és új reklámfilmmel indítja a szeptembert a jubileumot ünneplő hazai tésztagyártó.

A korábbiaknál jelentősebb kampányt indított az idén negyven éves Gyermelyi. A kampányt jegyző Havasi Live közleménye szerint az imázskampányban azt szeretnék megmutatni, hogy mi áll a Gyermelyi elmúlt évtizedeinek fejlődése és piaci sikerek mögött.

Az országos csatornákon szeptember 5-től futó 45 másodperces reklámfilm (és rövidebb 30 másodperces verziója) a tésztagyártás és a tésztagyár működését mutatja meg. "A filmben a gyártási folyamatot, mint egy jól megkomponált zenét látjuk, igy nem csoda hogy a zene legalább akkora hangsúlyt kapott, mint a kép" - fogalmaz a filmmel kapcsolatban a Havasi Live közleménye.

Gyermelyi imázsfilm

 

A kampánynak van egy webes vonulata is, a Gyermelyi Dosszié nyereményjáték, amely interaktív filmmel kalauzolja a látogatókat a tésztagyártás kulisszái mögé. A játékos szemszögéből forgatott helyszíni videók segítségével a felhasználó kiválaszthatja, hogy merre mozog a helyszínek között, és milyen kérdéseket tesz fel a Gyermelyi alkalmazottainak. A játék kérdéseire helyesen válaszoló regisztráltak között a Gyermelyi naponta tésztacsomagokat, a játék végén pedig egy kétszemélyes, egyhetes szicíliai utazást sorsol ki teljes ellátással.

A webes kampány része az az ebook is, amely a Gyermelyi 40 évét dolgozza fel, ebben van egy retroreklám-összeállítás, az elmúlt húsz év reklámfilmjeiből, ezenkívül cégtörténet, videóreceptek és egy audiókommentárral ellátott archív képeket tartalmazó fotósorozat is.

A vírus-, közösségi és klasszikus online eszközöket, valamint print megjelenéseket is tartalmazó kampány teljes koncepcióját a Havasi Live találta ki. A reklámfilmet a Mythberg Films (rendező: Csáki László, operatőr: Horváth Árpád, zene/sounddesign: Pejkó Balázs), a vírusfilmet a H&H Films (rendező: Szabó Simon, operatőr: Czomba Albert, animáció/Utómunka: PostEdison) készítette. A televíziós vásárlást a Maximize intézte. 

 

Gyermelyi vírusreklám

 

 

Gyermelyi Dosszié nyereményjáték

Gyermelyi Ebook

Share on Tumblr

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hírlevél regisztráció

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél