hirdetés

Különleges akcióban a Rama és a Femina

Speciális kampányt dolgozott ki a Femina, amelyhez csatlakozott az Unilever Magyarország Kft. által gondozott Rama brand, illetve ügynöksége, a PHD Hungary Kft.. A Gyerekszáj videóskampány május 27-ig fut.

hirdetés

A Rama és a Femina alkotta csapathoz csatlakozott még az Artvertising reklámügynökség, amely a civil gyerekszereplők kiválasztásában és az izgalmas forgatás lebonyolításában segített, amely során megszületett a 8 hetes videósorozat. A kezdeményezés lényege, hogy minden héten új videóval frissül a nyereményjátékra épülő önálló Gyerekszáj rovat, ahol az olvasók értékes ajándékokért megtippelhetik, melyik sütiről beszélnek az apróságok.

Az április 2-án indult kampány május 27-ig fut, addig minden héten bele lehet kóstolni a friss videókba. A készítők biztosak vagyunk benne, hogy a videón lévő like gomb segítségével a tartalom önálló életre fog kelni a közösségi oldalakon, így minél többen nassolnak majd belőle.

Az összetett együttműködés megvalósításával a Femina csapata bebizonyította, hogy képes a display hirdetések mellett az egyedi igényű, komplex és hatékony projektek megvalósítására is. Ezt támasztja alá a Gyerekszáj rovat kiemelkedő látogatószáma is, hiszen már az első napon 1500 olvasó kóstolt bele a friss édességbe.

hirdetés
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél