hirdetés
2014. szeptember. 30., kedd - Jeromos.
hirdetés

Parfümtalálkozót szervezett a dm

A karácsonyi parfümakcióval az illatok szerelmeseinek és az ajándékozni vágyóknak szeretne a dm kedveskedni, így a drogérialánc most őket hívta találkozóra.

A kötetlen beszélgetésre a dm Facebook-oldalán lehetett jelentkezni, ahol a cég 15 főt sorsolt ki, akik részt vehettek a különleges eseményen. A rendezvényre december 2-án a Marvelosa Café-ban került sor, és a beszélgetés motorjai a parfümgyártó illetve - forgalmazó cégek szakértői voltak. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és a Primőr Cosmetics is.

A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők nyíltan megoszthatták észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval, a cég hivatalos Facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatosan. Profi szakemberek a helyszínen prezentációkat, illatréninget és a szaglósejteket megtornáztató játékokat tartottak a témában, így „szemléltetve” mondanivalójukat. Hitelesen adtak parfümválasztási tanácsokat a résztvevők számára, akár személyre szabottan is.

A vendégektől pedig a dm résztvevői megtudták, hogy a bolthálózatot leginkább a törzsvásárlói akciója miatt választják, mert számtalan kedvezményekhez tudnak így hozzájutni. Az ajánlatok közül kiemelték és egyedülállónak tartották a november 24-én induló karácsonyi parfümakciót, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok. A drogérialánc rengeteg pozitív visszajelzéssel gazdagodott.
A beszélgetés során kiderült az is, hogy mi motiválja a vásárlást, mi alapján döntenek egy termék mellett, milyen kommunikációs eszközökre fogékonyak a vásárlók.

A találkozó nagyon produktív volt: kellemes hangulatban, tartalmas előadásokkal és aktív résztvevői közreműködéssel telt el a péntek délelőtt.

Az év elején tartott kismama találkozó, a nyáron megszervezett „tini-tali” és a mostani parfümtalálkozó is alátámasztja, hogy a Facebook csoporttagokkal való személyes beszélgetések élvezetesek és hasznosak, mind a cég, mind a vásárlók számára.
A dm ezért a jövőben is folytatja a kerekasztal-beszélgetések sorozatát, amelyekről hírek, akciók és aktuális karácsonyi applikáció mellett, a cég Facebook oldalán tájékozódhatnak az érdeklődők: http://www.facebook.com/dm.Magyarorszag

(forrás: Élelmiszer Online )
hirdetés
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél