hirdetés

Megújult a Coop weboldala

A világhálón is folyamatosan fejlődik az üzletlánc

A tavaly elindított teljes arculatváltás részeként a Co-op Hungary Zrt. megújította weboldalát. Az arculatváltás nemcsak külső átalakulást, hanem a boltmegújítási program megvalósításával jelentős tartalmi változást is jelent.

hirdetés

A Coop Üzletlánc honlapja, a Coop.hu 2009-ben elnyerte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) Az év kereskedelmi honlapja versenyének közönségdíját, majd hasznos és megbízható információs tartalmának köszönhetően tavaly megkapta a Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) Felhasználóbarát Honlap minősítését. 2011 tavaszán jelentősen megváltozott, korszerűbb lett az oldal szerkezete, amely most még inkább kibővült, megújult. Az átalakítás ezúttal a modernizálás jegyében történt: átláthatóbb, letisztultabb design, még inkább felhasználóbarát szerkezet és az új, mobileszközökre való Gazdag Attilaoptimalizálás jellemzi a megújult weboldalt. A böngészési szokások változása szükségessé tette az online megjelenítés igazítását is. Az új layout és redesign célja az arculatváltás mellett az volt, hogy valamennyi, a vásárlók által internetezésre használt eszközön, mobileszközökön igényes, használható formában jelenjen meg az oldal, és a változó kijelzőméretekre is optimalizált legyen a tartalom.

„Fontos számunkra, hogy a vásárlók igényeinek megfelelően folyamatosan fejlesszük a Co-op Hungary Zrt. online szolgáltatásait is” – mondta Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. marketing- és értékesítésivezető-menedzsere. Az igények között szerepelt, hogy a látogatók a régiónként változó akciókban böngészhessenek, így a kiválasztott boltban a helyi kínálatot, akciókat találják meg. A régiós térképre vagy a honlap boltkeresőjére kattintva a vásárlók kiválaszthatják a számukra fontos régiót, települést és a hozzá tartozó akciós újságot, ez a felhasználóbarát megoldás pedig nagymértékben megkönnyíti és tudatossá teszi a keresést. Az országos akciókat már a nyitóoldalon igényes, kiemelt bannerekkel népszerűsíti az üzletlánc.

Az új funkciók közül a megújult, kategorizált, saját fejlesztésű boltkereső alkalmazást, a továbbfejlesztett és lapozóval is integrált akciós újság megjelenítését, valamint a lekérdezhető törzsvásárlóipontegyenleg-funkciót is érdemes kiemelni. Emellett a törzsvásárlói programról is tájékozódhat a felhasználó, összerendezheti a családi pontgyűjtő kártyáit, illetve online kuponletöltésre is lehetősége nyílik. Az oldal folyamatosan lépést tart a technikai újdonságokkal, és idén még számos új funkcióval egészül majd ki. A statisztikák, a felhasználói visszajelzések igazolják, hogy a vásárlók szeretik és használják az eddig is népszerű tartalmakat, de emellett egyre többen fedezik fel és látogatják az új szolgáltatásokat is. Mindezt az oldal hatékonyságára vonatkozó, statisztikai mutatók is alátámasztják.

Az új weboldal népszerűségét jelzi, hogy a folyamatos fejlesztéseknek és az új site szerkezetének köszönhetően a látogatók több időt töltenek böngészéssel. A vásárlók értékelik, hogy a kibővült funkciók és szolgáltatások egyre céltudatosabbá, gyorsabbá tették tartalomkeresést.

Share on Tumblr

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél