hirdetés

WOM Reggeli - A hatékony pletyka, avagy Word of Mouth

Reggeli a Word of Mouth kampányokban rejlő lehetőségekről marketingeseknek

Időpont:
2012. May. 23. 09:00
Helyszín:
Mozsár Kávézó (Budapest VI. kerület, Mozsár utca 2.)

Word of Mouth (WOM) - A hatékony pletyka


Reggeli a Word of Mouth, azaz a szájreklámban rejlő lehetőségekről marketingeseknek.

A kutatások azt mutatják, hogy a személyes ajánlás az egyik leghatékonyabb módja, hogy eljussunk a fogyasztókhoz. A Word of Mouth marketing erre épül.

  • Mivel lehet felhívni a fogyasztók figyelmét ebben a reklámokkal túltelített világban?
  • Mitől válik hihetővé a termékről / szolgáltatásról nyújtott információ?
  • Hogyan növeli a kommunikációs és marketingmix hatékonyságát a Word of Mouth, a szájreklám? 


Program:

8.30-9.00: Regisztráció


9.00-9.15:
Szvetelszky Zsuzsanna
– A pletyka

  • Bevezető előadás a pletyka társadalom- és kultúraformáló erejéről 


9.15-9.30:
Sáfrány Zsuzsanna
 – A WOM és a vírusmarketing

  • Mi a WOM és a vírusmarketing kapcsolata, miben hasonlít és miben tér el a két irány egymástól?
     

9.30-10.00: Dr. Martin Oetting – The ROI of engagement (angolnyelvű előadás)

  • Minden márka célja, hogy termékeivel egy igazi sikertörténetet fusson be, és a fogyasztók kedvenceként tündököljön.
  • A WOM marketing egy új módszer a fogyasztók még hatékonyabb elérésére, melynek lényege, hogy a marketingfolyamatok szerves részévé válnak ők maguk is. Ezt pedig úgy hálálják meg, hogy ajánlani fogják termékeinket másoknak is.


10.00-10.30: Palotai Zoltán – Hogy áll a Word of Mouth marketing Magyarországon?

  • Bepillantás a Magyarországon zajló WOM marketing folyamatokba, egy hazai kutatás tanulságai
  • Milyen forrásokat és csatornákat használ a WOM?
  • Mi jellemzi a WOM kampányokat? Miket mondanak általában a fogyasztók, és a vélemények mennyiben térnek el egymástól? 


10.30-10.50: Kávészünet


10.50-11.20: Jens Stievert – WOM Metrix (angolnyelvű előadás)

  • Az Ifwom egy WOM kampányokra szakosodott kutatóintézet, amely kifejlesztette saját módszerét a WOM kampányok hatékonyságának mérésére.
  • Az előadás során 19 esettanulmány veszünk sorra, amelyek 5 országban készültek a 2011-es évben.


11.20 -11.40: Rantal Zoltán -  Az első hazai WOM kampány, tervek és eredmények  (videóelőadás)

  • Az első Magyaroszágon lezajlott WOM kampány tapasztalatait mondja el a GlaxoSmithKline képviselője.


11.40-12.10: Cyril Paglino -  A WOM kampányok és a celebek (angolnyelvű előadás)

  • Mi sül ki abból abból amikor a celeb-marketing és WOM marketing találkozik?



Helyszín: Mozsár Kávézó

Részvételi díj: 14 900 Ft + áfa





További információ: Havas Kinga, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: + 36 1 430 4563

Cyril Paglino - Wizee, managing director

Dr. Martin Öetting - trnd, piackutatási igazgató

Jens Sievert - ifwom, managing director

Palotai Zoltán - trnd Central Eastern Europe, managing director

Rantal Zoltán - GlaxoSmithKline CEE, marketing manager

A jelentkezési lap a képre kattintva letölthető!

Támogató

Letölthető fájlok

hirdetés
hirdetés