2014. augusztus. 01., péntek - Boglárka.

Brand & Music konferencia

Konferencia a márkák, a reklámok és a zene kapcsolatáról.

Időpont:
2012. május. 30. 09:00
Helyszín:
ÖbölHáz (Kopaszi gát)

május 30.

09.00-09.30
Regisztráció
09.30-09.40
Köszöntő
09.40-10.00
Mire teker a magyar? - online, offline zenehallgatás és rádiózás
Klenovszki János - NRC, ügyvezető igazgató
Sági Ferenc - NRC, marketingkutató, tanácsadó
10.05-10.35
How Cool Brands Stay Hot
Joeri Van den Bergh - Co-founder and Gen Y Expert at InSites Consulting Author of How Cool Brands Stay Hot – Branding to Generation Y
10.40-11.00
Dubstep és/vagy lakodalmas zene? Hol vannak a fiatalok zenei ízlésében a határvonalak?
Győri Adél - Millward Brown, Head of TGI and Media Unit
11.05-11.40
Kávészünet
11.40-12.00
Zenealatti – Halljuk, vagy hallgatjuk is?
Székely Levente - Kutatópont, kutatási igazgató
12.05-12.25
Zenei piac a fordítókorongon. Online zenei szolgáltatások Magyarországon
Kitzinger Dávid - Artisjus, Hangfelvétel-engedélyezési Osztályának vezetője
12.30-12.45
Colormix: Klip? Esemény? Promóció?
Kovács Tamás - Magyar Telekom, Marketing és vállalati kommunikációs igazgatóság szakértője
12.50-13.05
Ha Petőfi élne Nestont hallgatna
Bíró Attila - Mediator Group, ügyvezető
13.10-14.15
Ebédszünet
14.15-14.35
Zene a reklámban, reklám a zenében
Ágoston László - Moltopera, társulatigazgató
14.40-15.00
Hogyan fogyasztunk zenetévéket a kelet-európai régióban?
Bartosz Witak - Viacom International Media Networks, VIMN kelet-európai régiójának vezérigazgatója
15.05-15.45
Zenei startup esettanulmányok: Dragontape, Mixgar, Zenecenter
15.45-16.15
Kávészünet
16.15-16.35
Tév(é)eszmék – Zenei műsorfolyam a MüPából
Szabó Stein Imre - MÜPA, stratégiai kommunikációs tanácsadó
16.40-17.20
Zenei tehetségkutatók vs. zeneipar kerekasztal-beszélgetés
Goneth Jácint - UP Hungary, ügyvezető
Molnár Gábor - Gold Record, ügyvezető
Peremenczky Krisztina - Universal Music, marketingigazgató
Schiwert-Takács László - X-Faktor, főszerkesztő

A kerekasztal-beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.

 

Brand and Music Konferencia 2012.


Amiről biztosan szó lesz:
 

 Az online zenefogyasztás változásai - szükség van-e még a zenetévékre?
 

 Online zeneáruházak vagy streaming?
 

 Kellenek-e még megasztárok? A zenei tehetségkutatók és a piac
 

 Zenei startupok lehetőségei
 

 Hogyan építsünk popsztárokat? 


Akiket várunk
:  ügynökségi szakembereket és márkamenedzsereket, akik a zenét szeretnék használni kommunikációs célokra; zeneipari szakembereket, akik márkát szeretnének építeni a zenei szolgáltatások köré; meg mindenkit, akit érdekel a zene vagy a kommunikáció.

Halász Dóra
E: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
T: +36 1 430 4564
F: +36 1 430 4579

 

 

Főtámogató:
Telekom
Szervező:
Kreatív
Szakmai médiapartner:
Recorder
Médiapartner:
MAKSZ
MRSZ
Port
Támogató:
Coca Cola
ProVision
Tscibo
TorTer

Letölthető fájlok