hirdetés
hirdetés

Brand & Music konferencia

Konferencia a márkák, a reklámok és a zene kapcsolatáról.

Időpont:
2012. május. 30. 09:00
Helyszín:
ÖbölHáz (Kopaszi gát)

május 30.

09.00-09.30
Regisztráció
09.30-09.40
Köszöntő
09.40-10.00
Mire teker a magyar? - online, offline zenehallgatás és rádiózás
Klenovszki János - NRC, ügyvezető igazgató
Sági Ferenc - NRC, marketingkutató, tanácsadó
10.05-10.35
How Cool Brands Stay Hot
Joeri Van den Bergh - Co-founder and Gen Y Expert at InSites Consulting Author of How Cool Brands Stay Hot – Branding to Generation Y
10.40-11.00
Dubstep és/vagy lakodalmas zene? Hol vannak a fiatalok zenei ízlésében a határvonalak?
Győri Adél - Millward Brown, Head of TGI and Media Unit
11.05-11.40
Kávészünet
11.40-12.00
Zenealatti – Halljuk, vagy hallgatjuk is?
Székely Levente - Kutatópont, kutatási igazgató
12.05-12.25
Zenei piac a fordítókorongon. Online zenei szolgáltatások Magyarországon
Kitzinger Dávid - Artisjus, Hangfelvétel-engedélyezési Osztályának vezetője
12.30-12.45
Colormix: Klip? Esemény? Promóció?
Kovács Tamás - Magyar Telekom, Marketing és vállalati kommunikációs igazgatóság szakértője
12.50-13.05
Ha Petőfi élne Nestont hallgatna
Bíró Attila - Mediator Group, ügyvezető
13.10-14.15
Ebédszünet
14.15-14.35
Zene a reklámban, reklám a zenében
Ágoston László - Moltopera, társulatigazgató
14.40-15.00
Hogyan fogyasztunk zenetévéket a kelet-európai régióban?
Bartosz Witak - Viacom International Media Networks, VIMN kelet-európai régiójának vezérigazgatója
15.05-15.45
Zenei startup esettanulmányok: Dragontape, Mixgar, Zenecenter
15.45-16.15
Kávészünet
16.15-16.35
Tév(é)eszmék – Zenei műsorfolyam a MüPából
Szabó Stein Imre - MÜPA, stratégiai kommunikációs tanácsadó
16.40-17.20
Zenei tehetségkutatók vs. zeneipar kerekasztal-beszélgetés
Goneth Jácint - UP Hungary, ügyvezető
Molnár Gábor - Gold Record, ügyvezető
Peremenczky Krisztina - Universal Music, marketingigazgató
Schiwert-Takács László - X-Faktor, főszerkesztő

A kerekasztal-beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.

 

Brand and Music Konferencia 2012.


Amiről biztosan szó lesz:
 

 Az online zenefogyasztás változásai - szükség van-e még a zenetévékre?
 

 Online zeneáruházak vagy streaming?
 

 Kellenek-e még megasztárok? A zenei tehetségkutatók és a piac
 

 Zenei startupok lehetőségei
 

 Hogyan építsünk popsztárokat? 


Akiket várunk
:  ügynökségi szakembereket és márkamenedzsereket, akik a zenét szeretnék használni kommunikációs célokra; zeneipari szakembereket, akik márkát szeretnének építeni a zenei szolgáltatások köré; meg mindenkit, akit érdekel a zene vagy a kommunikáció.

Halász Dóra
E: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
T: +36 1 430 4564
F: +36 1 430 4579

 

 

Főtámogató:
Telekom
Szervező:
Kreatív
Szakmai médiapartner:
Recorder
Médiapartner:
MAKSZ
MRSZ
Port
Támogató:
Coca Cola
ProVision
Tscibo
TorTer

Letölthető fájlok

hirdetés

Az Év Boltja: új támogató

A hazai minőségbiztosítási piac legnagyobb szereplőjeként, számos szolgáltatási területen piacvezetőként, több mint 25 éve képviseljük a *TÜV Rheinland* márkát. A jogilag szabályozott területeken, Brüsszelben bejegyzett, és az állam által legtöbb kijelöléssel rendelkező szervezetként számos EU direktíva, jogszabály és előírás szerinti vizsgálatot végezhetünk. Meggyőződésünk, hogy a magyar gazdaság fenntartható fejlődésének motorjai a magyar szakemberek és vállalkozások. Az általuk kínált termékek és szolgáltatások hazai és globális piaci versenyképességének növelése, azok biztonságának és minőségének javításán keresztül, üzletpolitikánkban kiemelt fontosságú. Az egyetemekkel együttműködésben alapított TÜV Rheinland Tudásközpontjainkkal segítjük a tudás, a kutatási eredmények az oktatásban és a gazdasági életben történő hasznosulását. Büszkék vagyunk arra, hogy a Magyar Termék Nagydíj rendszer működtetésében és az Év Boltja verseny megrendezésében való részvételünkkel hozzájárulunk mások kiválóságának elismeréséhez.

http://www.tuvakademia.com
hirdetés
hirdetés