hirdetés
2014. november. 23., vasárnap - Kelemen, Klementina.
hirdetés

Webáruházzal ünnepli 20. születésnapját a Tchibo

A Tchibo elindította hazai webáruházát, s ezzel a kávé mellett, a non-food termékei is országosan elérhetővé váltak.

„Büszkék vagyunk arra, hogy piacvezetőként ünnepelhetjük 20 éves évfordulónkat Magyarországon. Piacra lépésünk óta eltelt két évtizedben folyamatos fejlődésen mentünk keresztül, melynek során egyre szélesebb vásárlói körben lettünk ismertek és elismertek.  Így a Tchibo ma már nem csak egy kávé márkát jelent. Kiskereskedelmi üzletágunk 2007-ben indult, amikor megnyitottuk az első magyarországi Tchibo-üzletet, az Aréna Plázában.

Azóta hat újabb üzlettel bővült hálózatunk, és most, a webáruház elindításával belépünk az e-kereskedelembe is. Sikerünket, a magas minőség iránti elkötelezettségünk és a szakértelmünk mellett, ennek az egyedülálló üzleti modellnek köszönhetjük. A márciusban induló webáruházunk, kávé és kiskereskedelmi üzletágunk mellett, egyedi üzleti modellünk harmadik pillére. Az online értékesítés piacára való belépésünkre további sikereink alapjaként tekintünk” – mondta Andrzej Jackiewicz, Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.

Webre mentek

A magyar piacra 20 évvel ezelőtt belépő kávéforgalmazó jelenleg 122 főt foglalkoztat. Az alkalmazottak száma az elmúlt 6 évben 74 százalékkal növekedett, mely elsősorban a Tchibo üzletek 2010 óta tartó expanziójának köszönhető. A Tchibo jelenleg  értékben és mennyiségben is piacvezető az őrölt kávé hazai piacán. Értékesítési volumen tekintetében a vállalat a teljes piac 30,5 százalékát mondhatta magáénak az elmúlt hónapban, melynek értéke a Magyarországon eladott őrölt kávé közel egyharmada, 30,5 százalék. A márciusban elindított webáruház a vállalat további sikerinek alapjául szolgál.

Az online vásárlások piacán évek óta kétszámjegyű növekedés tapasztalható, ráadásul az internet penetráció is elérte itthon a 65 százalékot. A Tchibo, a webáruház indításánál, a piaci és gazdasági tényezők mellett, a fogyasztói igényeket is figyelembe vette. A trendek ugyanis azt mutatják, hogy az embereknek egyre fontosabb, hogy vásárlásaikat kényelmesen intézhessék. A Tchibo 2012. március 14-én indította el hazánkban webáruházát, s ezzel Magyarországon is belépett az elektronikus kereskedelem piacterére. 

Kapszulát a netről!

A Tchibo kapszulás kávégépeit, a Cafissimo-t és a Cafissimo DUO-t, valamint a kiváló minőségű kávét rejtő, 8 féle ízben kapható kávékapszulákat márciustól bárki, otthonról is elérheti. Az online értékesítési csatorna bevezetésével, a vállalat non-food termékei, a 7 hazai Tchibo-üzlet mellett, már országosan elérhetővé válnak. Így mostantól bárki válogathat a hetente megújuló termékkínálatból, otthonról, a fotelből. A vállalat kávéüzletága és a Tchibo-üzletek, valamint a webáruház teljes szinergiában működik egymással.

Válság ellenére is jól teljesített

A Tchibo Budapest Kft. a gazdasági válság és a nehéz piaci körülmények között is folyamatosan és dinamikusan fejlődik. A vállalat 9,4 milliárd forintos árbevétellel zárta a 2010-es, auditált évet, mely 7,7 százalékos növekedést jelent az azt megelőző évhez képest, és közel 20 százalékos emelkedést a válság előtti, 2007-es év 7,9 milliárd forintos eredményéhez viszonyítva. 

(forrás: Élelmiszer Online)
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél