hirdetés

Példátlan elismerést kapott a MOL

Meghódította Európát a magyar óriás

A Mol sütőolajgyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját ökológia és környezet kategóriában – közölte az olajtársaság..

molA kontinens legrangosabb marketingkommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az ökológia és környezet kategóriában – áll a közleményben.

„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit” – idézi a közlemény Pánczél Andreát, a Mol molmagyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díját.

A május óta tartó “Kisütöttük, ide vele” című kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén ötödször rendezték meg.

(forrás: MTI )
hirdetés
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyszerű!!! Most már csak azt szeretném olvasni a hírekben, hogy ugynennyi töltőállomáson a MOTOROLAJAT is visszagyűjtik!!!
hirdetés
hirdetés

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél