hirdetés
2016. december. 05., hétfő - Vilma.
hirdetés

Órákon belül kiküszöbölhetők a hiányosságok

Bemutatták a Próbavásárlás Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszert

Bemutatták a hazánkban egyedülálló online Próbavásárlás Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszert (IMSR), melynek segítségével a próbavásárlást szervező cég akár órákon belül kész teszteredményeket tud bemutatni megrendelőjének.

hirdetés

Az IMSR használatával a cégek a lehető leggyorsabban be tudnak avatkozni ügyfélkiszolgálási folyamataikba az esetleges hiányosságok kiküszöbölése érdekében.
A ClientFirst Consulting által ajánlott webalapú új jelentési szolgáltatás a korábbi kezdeményezések előnyös tulajdonságait és az egész folyamatot zárt rendszerré integrálja a próbavásárlók kiválasztásától az eredmények többdimenziós bemutatásáig. A rendszer zártsága nullára csökkentheti az eredmények feldolgozásából eredő hiba mértékét.  A cég által nyújtott szolgáltatás segítségével az egész folyamat felgyorsul és lehetővé válik az eredmények (a tesztlátogatásokon rögzített értékelések) akár perceken belüli feldolgozása, értékelése többszintű, akár térgrafikai, országokat átívelő megjelenítése. A projekt közben végrehajtott változásokat a rendszer azonnal megjeleníti az eredményekben.

„A rendszer további előnye, hogy a vevőkiszolgálással foglalkozó munkatársak is azonnal visszajelzést kapnak, hogy miben jók és mit kell fejleszteniük a vevőkiszolgálás során.  A cégek különböző szintű vezetői pillanatról-pillanatra követhetik az interneten vagy akár térképen is, a térinformatikai megoldás segítségével, hogy milyen színvonalon valósul meg cégük vevő-kiszolgálása az egyes kirendeltségeken.” –  fűzi hozzá Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A rendszer képes más kutatások eredményeit is integrálni a próbavásárlások mellett.

A rendszer használatának előnyeit a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” versenyben résztvevő cégek élvezhetik elsőként, már e rendszeren követhetik majd a teszteredményeket, de a ClientFirst Consulting arra is törekszik, hogy a versenyben résztvevő vállalatok mellett a hazai kis- és középvállalatok is megismerjék és élvezzék ezen új generációs megoldás előnyeit

(forrás: Élelmiszer Online)
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
mytery shopping
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél