hirdetés

A dm búcsút int a műanyagtáskáknak

„Vállamon a felelősség”

A dm drogerie markt a fenntartható fejlődés egyik alapelvét, a környezettudatosságot fontosnak tartva nemzetközileg igyekszik vásárlóinak háztartási hulladékait csökkenteni. Az októbertől induló kétlépcsős programja keretében szeretné, ha vásárlói a környezetszennyező nejlontáska helyett többször használatos pamuttáskában vinnék haza a termékeiket.

hirdetés

dmA dm drogerie markt felelős vállalatként szívügyének tekinti a környezetvédelmet, ezért döntött az egyszer használatos műanyagtáskák számának csökkentése mellett. A drogéria a most még ingyenes szatyrok helyett, több alternatívát is kínál a környezettudatos vásárlóknak; újrahasznosított anyagból készült pamuttáskát, lila öko bevásárlótáskát, zöld összehajtható zsebtáskát, és papírtáskát is. Minden táska, ártól és teherbírásuktól függetlenül környezetünk megkímélését szolgálja.

Az átállás két lépcsőben valósul meg. Első lépésben október 1-jétől  50% kedvezménnyel megvásárolható pamuttáskára jogosító kupont kapnak azon vásárlók, akik lemondanak a kasszánál felajánlott ingyen táskáról.  A kupon akár azonnal beváltható. Azoknak a vásárlóknak, akik nem rendelkeznek kuponnal, a pamuttáskát 399 Ft-ért kínálja a dm. A kuponakció 2011. október 1. és november 15. között tart.

A második lépésben november 2.-tól fizetőssé válik az ingvállas nejlontáska, amelynek ára 20 Ft lesz. Ezzel a lépéssel a drogerie markt célja, hogy visszaszorítsa a nejlontáskák – mint hulladék –  felhalmozódását, és fogékonyabbá tegye vásárlóit a környezet védelme iránt.

A vállalatoknak, így a dm-nek is óriási szerepük van a lakosság szemléletformálásában. A környezetszennyezés a lakosság nagy részét aggasztja, továbbá a magyar lakosság kétharmad része gondolja úgy, hogy „Fontos, hogy a vállalatok környezetbarát megoldásokat alkalmazzanak”.

„A vásárlók rólunk alkotott képe igen pozitív a környezettudatosságot illetően. Ez nagyban köszönhető a bio szortimentünknek és a különböző CSR kampányainknak. A nejlontáskák lecserélésével célunk az, hogy a vásárlókkal együtt, közösen tegyünk környezetünk védelméért” – mondta Kanyó Roland, PR menedzser.

Az átállás keretében a tavalyi évben indított csereakcióját tovább bővíti a dm; ezután a lila bevásárlótáskák mellett az új pamuttáskákat is szimbolikus 1 Ft-ért kicseréli a vevők kérésére, ha elhasználódott.

Természetesen a drogéria igyekszik minél több felületen tájékoztatni vásárlóit a változásról és a környezettudatos szemléletet hangsúlyozni. Információkat a boltokban kihelyezett tájékoztató füzeten túl, a dm magazinban, a honlapon (http://dm-drogeriemarkt.hu), és a dm Facebook oldalán (http://www.facebook.com/dm.Magyarorszag) is kaphatnak a fogyasztók.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[97191] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél